اهمیت و نکات در پباده سازی و چاپ کاتالوگ
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

اهمیت پباده سازی و چاپ کاتالوگ

پباده سازی جالب , دکوراسیون هوشمندانه عنصرها , تصاویر با کیفیت و سازماندهی , حیاتی ترین قدم ها در پباده سازی یک کاتالوگ محسوب میشوند . به علاوه کسب و شغل های مختلف معمولا نیازمندی های به طور کامل مختلفی دارا هستند . به عنوان مثال کاتالوگ یک مغازه بزرگ اسباب و اثاث ورزشی تماما متعدد با کاتالوگ یک مغازه ساعت میباشد . این داستان را مدام در حیث داشته باشید که یک سایز یکسان برای چاپ کاتالوگ کلیه کسب و امور مطلوب نیست .

سوالی که مطرح می شود این است که بایستی از کجا آغاز کنیم؟ به دنبال به مطرح شدن نکاتی میپردازیم که بکارگیری آن‌ها در پباده سازی و چاپ کاتالوگ دوچندان موءثر خواهد بود :

۱٫برای مخاطبان خویش پباده سازی فرمائید :

تلاش یک کاتالوگ عالی با میزان فروشی که میتواند تولید نماید معقول می شود . همان کاتالوگ را بایستی دقیقا برای مشتری انگیزه خویش پباده سازی نمائید . در شرایطی‌که مشتریان انگیزه شما از جایگاه سنی جوان ها می‌باشند یقینا طرح کاتالوگ شما بایستی تماما متعدد از هنگامی باشد که مخاطبان شما اشخاص میانسال تشکیل می دهند . در صورتی‌که مخاطبان شما گروههای مختلفی می‌باشند احتمال دارد خوب تر باشد که یک‌سری طرح متفاوت برای چاپ کاتالوگ خویش درنظر بگیرید تا بتوانید سلایق متمایز را پوشش دهید .

۲٫سایز و فرمت مطلوب :

در پباده سازی و چاپ کاتالوگ حتما فضای کافی را به تولیدات خویش اختصاص دهید . زمانی کاتالوگ خویش را پباده سازی میکنید مطمئن گردید که کاتالوگ شما به قدر کافی بزرگ باشد تا بتواند مثل ویترین فروشگاه همه محصول ها شما‌را به خیر نمایش دهد و اعتنا مخاطبان را به مهم‌ترین محصول ها و سرویس ها شما به نیکی جلب نماید .

بایستی تعداد صفحه ها کاتالوگ , فرمت و حسی که به مخاطب با تلاوت کاتالوگ دست می دهد را همواره درنظر داشته باشیم . به عنوان مثال درصورتی که شما در قضیه عکاسی یا این که ساعت سازی عمل میکنید خوب تر است طرح کاتالوگ شما به نحوی باشد که المان های کمتری در صفحه های قرار بگیرد و در قبال با پررنگ سازی عکس , اعتنا مخاطبان را به کاتالوگ بیشتر جلب نمایید و طرح منحصربه شخصی ساخت نمایید .

۳٫استفاده از تصاویر با کیفیت :

تصاویر تولید ها و سرویس ها شما , محور حساس کاتالوگ میباشند . همواره به‌این نکته دقت داشته باشید که تصاویر تولیدات با ارزش خیس خویش را در کاتالوگ بزرگتر از تولیدات کم بها خویش قرار دهید . تصاویر عالی تولید ها شمارا جذابتر جلوه می‌دهد و می‌تواند باعث به ارتقاء فروش شما بشود . اطمینان نتیجه ها فرمایید که همه تصاویر شما از روشنایی خیر برخوردار باشند و رزولوشن آن‌ها برای چاپ کاتالوگ مطلوب باشد .

 چاپ کاتالوگ حرفه ای

فعالیت شما بعد از پباده سازی و چاپ کاتالوگ هنوز تمام نشده است! پس بایستی فیض پباده سازی کاتالوگ خویش را به اعتنا بررسی و محاسبه نمایید و به سوال های ذیل جواب دهید :

آیا بخش معیوبی در کاتالوگ موجود هست و این بخش در کجای کاتالوگ واقع شده است؟

نمای کلی کاتالوگ و حسی که به مخاطب میدهد سبب ساز ارتقاء فروش می شود یا این که بازدارنده فروش می شود؟

http://www.samdhprint.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%88%DA%AF.html

چه برهه زمانی بعد از توزیع کاتالوگ ها فی مابین مخاطبان او‌لین فروش نتایج شده است؟

برخورد کاتالوگ ها بین مخاطبین چه بوده و چه گونه با آن در تعامل بوده اند؟

همان گونه که میبینید فرایند پباده سازی و چاپ کاتالوگ پاره ای زمان بر است و نیازمند تعهد , بردباری و امتحان و نادرست است . بکارگیری همگی مورد ها فوق باعث به ارتقا فروش شما می شود و سبب می شود مشتریان شما گشوده نیز برای خرید بیشتر به شما مراجعه نمایند .




:: بازدید از این مطلب : 926
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: