لایت باکس ها چه انواعی دارند؟
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

لایت باکس ها نقش مهمی در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی دارند. یکی از بزرگ‎ترین امتیازات تابلو لایت باکس نسبت به رقیبانش، استفاده از منبع نوری است که از پشت به آن تابیده می‎شود و در محیط‎های تاریک و سایه مانند، جلب توجه خاصی دارد و می‎تواند بهترین گزینه برای تبلیغ خدمات و محصولات شما باشد. تابلو تبلیغاتی لایت باکس را مطمئناً تا به حال را در فضاهای متفاوتی که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را برای مخاطبین در معرض نمایش قرار دهند دیده‎اید.

اما شاید برایتان سوال باشد که این نوع تابلو ها چیست و چگونه تولید می شود؟ چاپ تابلو‎ لایت باکس آلومینیومی از جنس پارچه بک لایت، فلکس ، فلکس بدون بافت، بک لایت طلقی می‎باشد همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد و باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود ،در انواع مختلف ال ای دی SMD لنزی و یا ال ای دی با توجه به نوع پرتاب نور می باشند.

انواع لایت باکس ها به شرح زیر می باشد:

 

لایت باکس فریم لس پارچه ای

به روزترین لایت باکس ها به شمار می روند. ساخت لایت باکس فریم لس پارچه ای در انواع فریم لس دیواری، آویز، پایه دار و فریم لس دوطرفه انجام می شود.چاپ این لایت باکس ها از نوع پارچه بک لایت بوده و به راحتی قابل نصب و تعویض می باشند.

لایت باکس مگنتی

لایت باکس مگنتی آلومینیومی در ضخامت های 3 و 4.5 سانتی متر قابل تولید می باشد.طرح در ابعاد موردنظر روی بک لایت طلقی چاپ شده، روی لایت باکس قرار گرفته سپس صفحه پلکسی توسط مگنت تعبیه شده در پشت آن به روی لایت باکس قرار می گیرد.

لایت باکس کریستالی

در ساخت لایت باکس کریستالی از دو پلکسی استفاده می شود که ما بین آنها فیلم بک لیت قرار می گیرد.

لایت باکس اسنپ فریم

فریم لایت باکس اسنپ فریم از پروفیل آلومینیومی آنادایز شده در ضخامت های 3 سانتی متر ساخته می شود.
طرح روی بک لایت طلقی چاپ شده ، روی لایت باکس قرار گرفته و 4 سمت فریم آلومینیومی روی آن قرار میگیرد.

لایت باکس تبلیغاتی شهری

لایت باکس تبلیغاتی از چهارچوب پروفیل آلومینیومی آنادایز شده و یا کامپوزیت در ضخامت های مختلف با پایه فلزی ساخته شده و جنس رویه آن پلکسی یا شیشه با ضخامت 6 میل و بالاتر می باشد. همچنین می توان در این سازه ها از فلکس استفاده کرد.

در این تابلوها طرح مورد نظر به هر شکلی که باب میل مشتری است روی متریال پشت نور چاپ می‎شود و سپس با استفاده از پرتاب نورSMD لنزی و ال ای دی در پشت تصویر، طرح نمایان‎تر از قبل جلوه‎گری می کند. تکنولوژی نور SMDدر تلویزیون های ال ای دی استفاده می شود بنابراین طرح به شکلی نمایش داده می‎شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است.

این تابلوهای تبلیغاتی به صورت یک‎رو، دو‎رو و چهار‎طرفه ساخته می‎شوند و شما بسته به محیطی که برای نصب در نظر دارید می‎توانید مدل مورد نیاز خود را تهیه کنید.هم چنین قابلیت نصب دیواری تابلو تبلیغاتی لایت باکس، لایت باکس آویز، لایت باکس ایستاده انتخاب های متنوعی در دکوراسیون فضا به شما می دهد.
چاپ پشت نور در خانه طراحان سام با مدیریت رنگ حرفه ای با دستگاه یووی، سابلیمیشن ماندگاری چاپ را چندین برابر افزایش می دهد.




:: برچسب‌ها: لایت باکس , لایت باکس مگنتی , لایت باکس کریستالی , لایت باکس اسنپ فریم , خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: