صفحه شیشه - هر آنچه در مورد چاپ روی شیشه باید بدانید
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

طراحی داخلی جستجوی راه حل های غیرمعمول است که به مکان ها سبک و ظاهر منحصر به فردی می بخشد. شخصیت یک خانه اما نه تنها توسط مبلمان یا عناصر وسایل ، بلکه بیش از هر چیز توسط اعضای خانواده آن شکل می گیرد. اما اگر هر اتاق بتواند همزمان احساسات ، رویاها و سلیقه صاحبان خانه را منعکس کند ، بدون اینکه نظم چیدمان کل خانه را به هم بزند ، چه می شود؟ یک روش جالب برای ایجاد عناصر تزئینی جداگانه ، چاپ روی شیشه است. ترکیب این ماده با یک طراحی فردی باعث می شود که چنین گرافیکی برای فضای داخلی کلاسیک و مدرن عالی باشد.

 

یک خانه رویایی ، به عبارت دیگر تصاویر روی شیشه

 

چاپ روی شیشه


چاپ روی شیشه به شما امکان می دهد فضای داخلی ایجاد کنید که کاملاً شخصیت اعضای خانواده را منعکس کند ، سبک آنها را بپذیرد و علایق و علاقه آنها را نشان دهد. استفاده از این عنصر تزئینی راهی عالی برای روح بخشیدن به فضا و ایجاد جلوه شخصی به آن است. گرافیک روی شیشه را می توان برای سفارش فردی یا مطابق الگوی آماده تهیه کرد. مشهورترین نقوش مورد استفاده در چاپ روی شیشه عبارتند از:

    مناظر و بناهای تاریخی
    نقاشی و آثار هنری
    مضامین حیوانات
    طبیعت و حیات وحش
    شخصیت های معروف
    الگوها و شکل های انتزاعی

مطمئناً اصلی ترین آثار منحصر به فرد خواهد بود - هم توسط اعضای خانواده و هم توسط گرافیست ها ، طراحان ، نقاشان و عکاسان.

می توان طرح های مختلفی را روی شیشه قرار داد - تقریباً بدون محدودیت ، زیرا فناوری چاپ امکان تلفیق وفادار رنگهای پیچیده ، الگوهای پیچیده و کوچکترین جزئیات را فراهم می کند. البته ، این الگو باید به خوبی تفکر شود ، و متناسب با سبک کلی اتاق و عملکردهای آن باشد.

اگر نقوش مربوطه در بین موارد آماده وجود نداشته باشد ، می توان یک طرح جداگانه ساخت. این می تواند یک عکس خانوادگی ، ترکیب گرافیکی شخصی شما یا عکس مکانی باشد که شما را تحت تأثیر قرار داده است. در اتاق کودکان ، می توانید از انگیزه های برخی از افسانه های مورد علاقه استفاده کنید یا یک لیوان ایجاد کنید که نقاشی ساخته شده توسط کودک شماست.

تصاویر شخصی برای اعضای خانواده بیش از دیگران معنی دارد. چشم انداز تعطیلات برای میهمانان ما که روی شیشه چاپ شده اند احتمالاً یک تزئین زیبا خواهد بود - برای ما همچنین خاطره ای از خوشترین لحظات خواهد بود.
چه چیزی روی شیشه اتاق نشیمن چاپ می شود؟

تصاویر سیاه و سفید مدرن از شهرها ، گرافیک های مینیمالیستی یا عکس های شخصیت های معروف کاملاً مطابق با اتاق نشیمن مدرن است.

در یک اتاق نشیمن سنتی می توانید مناظر جالب ، نقاشی یا تصاویر جوی را امتحان کنید و این مکان را با انرژی خوب پر کنید.
 
آجر ماسه ای ، نوری که با پرده ها و سایه های چشم نواز پراکنده شده است - چنین عکاسی روی شیشه می تواند حال و هوای گرم را به هر فضای داخلی برساند. شکل هانا تاراسیویچ
آرامش و ظرافت در اتاق خواب

اتاق خواب مکان خاصی در خانه است. بعد از یک روز شلوغ در آنجا استراحت می کنیم ، انرژی می گیریم و با چالش های روزهای بعدی بیدار می شویم. یک منظره آرام در اتاق خواب به آرامش شما قبل از خواب و صبح های عجول و ملایم کمک خواهد کرد. گالری خاطرات عاشقانه از سفرهای مشترک خاطرات خوب را به شما زنده می کند. صرف نظر از اینکه چه تصویری را انتخاب می کنیم ، مهم است که همه کاربران اتاق خواب آن را بپرستند.
 
تخیلات کودکان و احساسات جوانی

در اتاق های کودکان و نوجوانان ، جهان با تحرک بیشتری نسبت به مکان های دیگر در حال تغییر است. بت های سال گذشته ، مانند بیشتر سرگرمی های جدید ، جایگزین بت های جدید می شوند. از آنجا که چاپ روی شیشه یک محیط بسیار بادوام است ، ارزش دارد یک نقش تزئینی انتخاب شود تا علی رغم بزرگ شدن کودکان به روز باشد.
 
چاپ تخصصی شیشه با قرار دادن نانوذرات رنگی روی شیشه ها انجام می شود ، به لطف آنها رنگها اشباع می شوند و گرافیکها مشخص است. برای دستیابی به این تأثیر ، شما به یک عکس آماده چاپ مناسب و با کیفیت بالا نیاز دارید: برای انجام چاپ روی شیشه با طراحی منحصر به فرد ، باید آنها بیشتر به صورت گرافیکی پردازش شوند. اندازه و وضوح عکس در اینجا نقش اساسی دارد. اگر گرافیک از کیفیت پایین برخوردار باشد ، قسمتهای لکه یا تار تصویر روی چاپ ظاهر می شوند.

اندازه باید متناسب با قالب شیشه باشد. در مورد چاپ دیجیتال ، حداکثر اندازه ورق 1.5 متر در 2.4 متر است. هنگامی که شیشه برای پوشاندن یک منطقه بزرگتر است ، می توان چندین قطعه را ترکیب کرد ، اما سپس گرافیک ها باید دقیقاً در ابعاد مناسب برش داده شوند.

تنظیم گرافیک فقط در صورت استفاده از عکس خود روی شیشه ضروری است. استفاده از نقوش آماده کار دیگری را شامل نمی شود ، زیرا همه عناصر قبلاً با مشخصات چاپ سازگار شده اند.
 
درباره شیشه چاپ شده

با گزینه چاپ چاپ شیشه ImageVue با کیفیت بالا مستقیم روی شیشه چاپ کنید. با طیف رنگی کامل تا 1200 DPI ، می توانیم تصاویر و طرح های کاملاً زنده را روی شیشه تا 110 "x 62" چاپ کنیم. شیشه های چاپ شده را برای پنجره های دارای تصویر با نور یا پارتیشن های حریم خصوصی انتخاب کنید. مناسب برای درهای انبار ، درهای دوش شیشه ای ، و رومیزی های شیشه ای. بین سطوح مختلف تیرگی و تراکم را برای دستیابی به اثر بی نقص انتخاب کنید. شیشه چاپی یک نمونه واقعی از هنر عملکردی است.

خدمات چاپ شیشه ImageVue به شما امکان می دهد آثار هنری خود را ارسال کنید یا از هر یک از طرح های ما از کتابخانه شیشه ای تزئینی خود استفاده کنید. مقیاس ، چرخش ، تغییر رنگ ، و اضافه کردن جلوه هایی به الگوها و چاپ مستقیم روی شیشه ، یک قطعه منحصر به فرد برای پروژه خود ایجاد کنید. برای داشتن سطح عمیق تری از خلاقیت ، با سایر خدمات شیشه ای ما مانند شیشه های اچ ، رنگ آمیزی پشت و نور LED مخلوط کنید.



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: