نوشته شده توسط : الهام حمیدی

1. انتخاب یک شرکت چاپ مناسب

پیدا کردن یک شرکت چاپ کاتالوگ قابل اعتماد و معتبر چاپی شاید اولین و مهم ترین قدم در چاپ کاتالوگ باشد. این مهم است که چه شرکتی پیدا کنید که نه تنها دارای تجربه در چاپ نوع کاتالوگ کسب و کار شما را داشته باشد، بلکه بتواند کاتالوگ های شما را در سریع ترین زمان ممکن به شما برساند.

2. مطمئن بودن از تعداد و نوع و زمان چاپ کاتالوگ خود

قبل از بازدید از یک شرکت چاپ تمام موارد لازم را آماده داشته باشید. اینکه چند کاتالوگ نیاز دارید، تعداد صفحات مورد نظر و اندازه ای که می خواهید. عوامل دیگری که قبل از بازدید از یک شرکت چاپ باید در نظر بگیرند عبارتند از: انتخاب رنگ، نوع کاغذ و البته محتوای کاتالوگ. 
همیشه قبل از فرستادن آن برای چاپ، اطلاعات درون کاتالوگ خود را مرور کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام محتوا به صورت صحیح و بدون غلط است و مشتریان تمام اطلاعات لازم را برای خرید محصول از طریق این کاتالوگ می توانند به دست آورند. 

3. طراحی کاتالوگ و نوع پوشش

طراحی کلی و کیفیت جلد کاتالوگ شما، استراتژی تبلیغاتی اصلی است که مشتریان را جلب می کند. بعد از انتخاب طرح کاتالوگ خود باید نوع کاغذ مورد استفاده را نیز انتخاب کنید. نوع کاغذ مورد استفاده برای صفحه ابتدایی کاتالوگ باید ضخیم تر از آنچه که در صفحات داخلی استفاده می شود باشد. علاوه بر این، رنگ های روشن تر به طور کلی در پوشش کاتالوگ برای جلب توجه مشتریان استفاده می شود. شما حتی می توانید از پوشش های براق برای توجه بیشتر استفاده کنید. 

4. جلوگیری از تاخیر در چاپ کاتالوگ

برای جلوگیری از تاخیر در چاپ کاتالوگ خود، اطمینان حاصل کنید که همه جزئیات را قبل از زمان چاپ داشته باشید و تمام گزینه ها برای شرکت چاپ انتخابی شما در مورد سفارشتان روشن باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام کاتالوگهای سفارش داده شده به موقع ارسال می شود. 

منبع : چاپ کاتالوگ خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ کاتالوگ خانه طراحان سام, چاپ کاتالوگ ارزان و فوری, قیمت چاپ کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 572
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

چاپ تراکت‎ ‎برگه ای تبلیغاتی است که به طور معمول در سایز‎ A5 ‎‎، برای‎ ‎معرفی ‏محصول، شرح فعالیت ها وخدمات و اطلاع رسانی درباره رویدادی معین، چاپ می شود‎.‎ 

چاپ تراکت‏ ارزانترین نوع تبلیغ در عرصه چاپ قطع کوچک است و به دلیل پخش مستقیم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به دیوار یا قرارگرفتن در صندوق های پستی) طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می‌دهد.‏ 

تراکت یکی از المان های تبلیغاتی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی را در بین کمپانی های مختلف پیدا کرده است. مهم نیست که کمپانی شما کوچک یا بزرگ و جدید یا قدیمی باشد، مهم این است که بتوانید پیام خود را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود برسانید. 



:: برچسب‌ها: چاپ تراکت, چاپ تراکت فوری, چاپ تراکت ارزان, چاپ تراکت رنگی, قیمت چاپ تراکت ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

روش های چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال به سرعت بسیار زیادی نقش بازیگر اصلی را در صنعت چاپ به عهده گرفته است. به صورت گسترده ای هم در خانه ها با چاپگر های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های بزرگی مثل Epso و Canon دستگاه هایی را هم برای استفاده در خانه و مراکز چاپ دیجیتال تولید می کنند. تکنولوژی چاپ تا حد زیادی در هر دو حالت یکسان است. به عبارتی دیگر شما می توانید تکنولوژی چاپ دیجیتال را با مقیاس کوچکتری در خانه های خود استفاده کنید.

چاپ دیجیتال تهران به سبب سهولت، خدمات چاپ فوری و کیفیت بالا در بین مشتری ها جا باز کرده است. تکنولوژی های متنوعی برای چاپ دیجیتال وجود دارد که هر کدام هدف و بودجه خاصی را می طلبد. شما چه بخواهید برای خود چاپگر خانگی بخرید یا از یک چاپخانه درخواست خدمات کنید، دانستن نکات زیر درباره روش های چاپ دیجیتال شما را یاری خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, مرکز چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال تهران, قیمت چاپ دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 736
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

امروزه فرآیند و شیوه های چاپ دیجیتال گسترده شده است و اغلب اوقات موارد زیر به گوشمان می رسد:

چاپ افست لیتوگرافی
چاپ فلکسوگرافی 
چاپ دیجیتال
چاپ گراور

البته تکنیک های دیگر چاپ مثل چاپ فلوک، چاپ لترپرس، اینتالی، چاپ بالشتکی پدپرینتینگ و ترموگرافی هم توسعه یافته اند و کاربرد خاصی دارند. اما امروز می خواهیم منحصرا چاپ دیجیتال فوری را معرفی کنیم. وقتی این مقاله را مطالعه کردید، انواع چاپ دیجیتال، ویژگی ها و برتری های آن را خواهید شناخت. از این رو در انتخاب نوع چاپ می توانید تصمیم درستی بگیرید.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, قیمت چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

چاپ بوم کنواس(canvas) یا بوم نوعی پارچه‌ی مختص  نقاشی است (پارچه‌ای که روی بوم‌های نقاشی می‌کشند) که دارای بافت نامنظم و پراکنده بوده و چاپ عکس و تصویر بر روی آن بسیار زیبا، چشمگیر و ماندگار می‌گردد. 



:: برچسب‌ها: چاپ بوم , چاپ روی بوم , چاپ کنواس , قیمت چاپ بوم , چاپ عکس روی بوم ,
:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

دلایل اصلی استفاده از چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال جالب ترین اتفاقی بود که در 30 سال اخیر در صنعت چاپ پدید آمد. اما ممکن است بیشتر افراد آن را به درستی نشناسند!

آیا می دانستید که چاپ دیجیتال برای چاپ در تعداد کم موثر است و این کار را روز به روز سریعتر انجام می دهد. برخلاف چاپ افست که به روش سنتی از قالب ها و نوارها استفاده می کند؛ در این نوع چاپ شما فایل را انتخاب و آن را به راحتی چاپ می کنید.

تاجران و فعالان تجاری اگر چاپ دیجیتال را بشناسند، از این تکنولوژی جدید سود کلانی بدست می آوردند. البته اگر درباره ی آن بدانند!

در این مقاله ما فقط به 7 دلیل اشاره کرده ایم که شما را به استفاده از نوع دیجیتال چاپ تشویق می کند.

 



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, قیمت چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 574
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

چاپ عکس معمولا با بهره گیری از مرغوب ترین نوع کاغذ (بهترین نوع کاغذ فوتو گلاسه) برای ‏چاپ عکس ها در بهترین کیفیت از نظر رنگ و رزولوشن و با ماندگاری بسیار بالا به کار می رود. ‏کاغذ فتوگلاسه به دلیل کوتینگ ژلاتین و روکش صیقلی خود بهترین کیفیت را برای عکس چاپ ‏شده ایجاد می کند.‏ 

این نوع چاپ برای چاپ حرفه ای عکس در نمایشگاه های عکاسی، مسابقات معماری، ارائه نقاشی ها ‏با ریزترین جزئیات و به طور کلی حرفه‌ ای ترین ارائه ی تصویری عکس ها، نقاشی ها و طرح های ‏گرافیکی به کار می رود.‏ 

 

 



:: برچسب‌ها: چاپ عکس, چاپ حرفه ای عکس, چاپ کاغذ عکاسی, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

امروزه دنیای چاپ دیجیتال برای همه از فردی که در خانه میخواهد عکس هایش را چاپ کند، تا مجموعه های بزرگی که چاپ دیجیتال تهران را به صنعتی بزرگ تبدیل کرده اند باز است. با افزایش کیفیت چاپ، تاثیرگذاری چاپ دیجیتال نیز بسیار پررنگ تر گردیده است.

چاپ دیجیتال، سرعت پیشرفت صنعت چاپ را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید. اگر خیلی سریع به یک کار چاپی نیازدارید، قطعا چاپ دیجیتال فوری بهترین گزینه شما خواهد بود. سرعت بالای چاپ دیجیتال بر کیفیت آن تاثیر نگذاشته است .شما حجم بالایی از چاپ را در کمترین زمان ممکن خواهید داشت.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال تهران , قیمت چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال فوری , چاپ دیجیتال چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

چاپ پوستر چیست؟

چاپ پوستر‏ وسیله ای برای اعلان خبر در مورد رویدادها و موضوعات مختلف است که عموما به ‏صورت عمودی طراحی شده و به نمایش در می آید. ابعاد طراحی پوستر باید مناسب برای مشاهده از ‏فاصله نزدیک باشد. پوستر های قطع ‏A3‎برای گردهمایی ها، همایش ها ، اجراهای تئاتر، انواع نمایشگاهها، ‏روی داد های علمی و هنری، ارائه های دانشجویی و... به کار می رود.‏

مناسبترین انتخاب برای چاپ پوستر قطع ‏A3‎‏ در کمترین زمان و با کیفیتی مطلوب، چاپ دیجیتال ‏است. ‏

چاپ پوستر یکی از مهم ترین عواملی است که سبب می شود شرکت ها و واحدهای تجاری ساده تر از همیشه به تبلیغ برند تجاری خود بپردازند. از آنجایی که معرفی اهداف تجاری شرکت یکی از پارامترهای اصلی شفاف سازی زمینه کاری برای مخاطبان است به همین خاطر چاپ پوستر بزرگ به رسیدن به این هدف بسیار کمک می کند. پوسترهای چاپ شده بسیار ،به افراد جهت رساندن مفهومی که به دنبال آن هستند یاری می کند. چاپ پوستر سبب می شود راه های کاری جدید و نوبامعرفی برند تجاری شما پیش روی شما باز شود.



:: برچسب‌ها: چاپ پوستر , چاپ پوستر ارزان , چاپ پوستر بزرگ , چاپ پوستر دیواری , قیمت چاپ پوستر ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

 

چاپ کاتالوگ ارزان

 

چاپ کاتالوگ‎ ‎ابزار مهمی در معرفی و اطلاع رسانی در حوزه های تولید و خدمات است. کاتالوگ ها قبلا شبیه به تراکت و محدود به یک برگه پشت و رو با جلدی همانند پوستر بودند، اما امروزه کاتالوگ ها ‏دارای صفحات و تنوع بیشتر در شکل و طرح هستند و انواع صحافی بر روی آنها اجرا می شود. ‏ 

به طور سنتی کسب و کار همیشه به بازاریابی خلاق مانند بروشور، صنایع دستی، کاتالوگ و دیگر ابزار بازاریابی مستقیم برای رسیدن به مشتریان متکی است. کاتالوگ ها، نوعی جزوه هستند که هدف آن ها آموزش و چشم اندازی در مورد سازمان، محصولات و خدمات شما برای مشتریان شما است. کاتالوگ هایی که به خوبی طراحی و چاپ شده باشد نه تنها اطلاعات را به خریدار می دهد، بلکه او را تبدیل به یک مشتری وفادار می کند. 

چاپ کاتالوگ ارزان در حقیقت توسط کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند تا مشتریان را تحت تأثیر قرار دهند و بر مشتری تاثیر بگذارند. مردم هنوز ترجیح می دهند اطلاعات محصول مورد نظرشان را قبل از خرید و یا استفاده بررسی کنند. 

استفاده از راه های تبلیغاتی مانند کاتالوگ بخش بزرگی از کسب و کار برای شرکت های بزرگ به حساب می رود حتی کسب و کارهای کوچکتر نیز می توانند از این تکنیک بازاریابی و با استفاده از چند راهنمایی ساده چاپ کاتالوگی متناسب با نوع فعالیت خود را آغاز کنند. این کاتالوگ ها نه تنها باید توجه مشتریان بالقوه را جلب کند، بلکه باید به چاپ برسند و حاوی اطلاعات مفید و سودمند باشند. 



:: برچسب‌ها: چاپ کاتالوگ, چاپ کاتالوگ فوری, چاپ کاتالوگ حرفه ای, چاپ دیجیتال کاتالوگ, قیمت چاپ کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()