نوشته شده توسط : الهام حمیدی

زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت چاپ بنر در نظر بگیرید.

1- قابل اعتماد بودن

کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید.

 



:: برچسب‌ها: بنر, چاپ بنر, شرکت چاپ بنر, قیمت چاپ بنر, چاپ بنر سام ,
:: بازدید از این مطلب : 736
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

چاپ پارچه بر اساس نوع چاپ به دو دسته چاپ یووی و چاپ سابلیمیشن پارچه تقسیم می‌شود.

 چاپ پارچه تبلیغاتی در بیلبوردها، ‏لایت باکس‌های تبلیغاتی در فضاهای داخلی و خارجی، استفاده به عنوان شید و بنر، طراحی و دکوراسیون داخلی تزئین دیوار اتاق و آشپزخانه و همچنین ساخت قاب عکس هنری استفاده می شود.

 

 

چاپ شیت پارچه با دستگاه‌های چاپ دیجیتال فضای خارجی با دو دستگاه فلت بد و یووی رول با جوهرهای مخصوص صورت می‌گیرد.

 

انواع چاپ پارچه

انواع چاپ مستقیم روی پارچه از نظر نوع چاپ و جنس پارچه به چند دسته تقسیم می‌شود:

 

  •  چاپ پارچه یووی

در چاپ پارچه یووی از مرکب مخصوص یووی و دستگاه یووی رول یا فلت بد برای چاپ انواع طرح و تصاویر ساده یا سه بعدی روی هر جسم و سطحی استفاده می‌شود.

این نوع چاپ به علت استفاده از اشعه یووی برای خشک کردن جوهر ماندگاری بسیار بالایی داشته و همچنین به روکش خاصی جهت چاپ نیاز ندارد و در برابر نور، رطوبت و الکل مقاوم است. اگر چاپ پارچه به صورت چند لایه زده شود حالت برجسته پیدا کرده و به آسانی با دست لمس می‌شود.

چاپ پارچه یووی برای چاپ پارچه بوم، چاپ پارچه برای استفاده در لایت باکس، رومبلی، تابلوهای پشت نور، شید و بنر و ... کاربرد دارد.

  • چاپ پارچه سابلیمیشن

در چاپ سابلیمیشن پارچه انواع طرح و تصاویر بدون محدودیت رنگ بر روی پارچه چاپ می‌گردد. چاپ حرارتی پارچه در دو نوع چاپ ترانسفر و چاپ مستقیم پارچه انجام می‌گیرد.

‏از آنجایی که چاپ سابلیمیشن در برابر نور آفتاب مقاومت بالایی دارد و قابل شستشو است این نوع چاپ در تبلیغات و صنعت چاپ پارچه، پوشاک، مبلمان، هنری، ورزشی و ... کاربرد زیادی دارد.

پارچه هایی با رنگ روشن و درصد بالای پلی استر برای چاپ سابلیمیشن مناسب تر است.

  • چاپ پارچه پشت چسبدار

چاپ پارچه پشت چسب‌دار با استفاده از دو دستگاه‌ یووی رول و فلت بد با جوهرهای یووی، سالونت و اکوسالونت با کیفیت بالا و تنوع رنگ زیاد انجام می‌گیرد.

در این نوع چاپ یک طرف پارچه چسبدار شده تا روی سطوح مختلف قابل چسباندن باشد.

از آنجایی که این نوع چاپ قدرت چسبندگی بالایی دارد و همچنین در برابر عوامل محیطی مختلف مقاوم است از چاپ روی این پارچه‌ها در طراحی و دکوراسیون داخلی، تزئین دیوار اتاق کودک، آشپزخانه، ساخت قاب عکس‌ می‌توان استفاده کرد.

 

منبع: چاپ پارچه خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ پارچه, چاپ مستقیم پارچه, چاپ روی پارچه, چاپ سابلیمیشن پارچه, چاپ دیجیتال پارچه, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 1823
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

برش لیزر فرآیندی است که در آن از یک اشعه بسیار قدرتمند برای برش متریالهای مختلف (مقوا، پلکسی گلاس، و ...) با سرعت، دقت و قدرت زیاد استفاده میشود که رایانه، پارامترهای لازم برای این برش را کنترل می‌کند. برش لیزری مشابه با حکاکی لیزری است با این تفاوت که برش لیزری متریال را برش می دهد اما حکاکی لیزری روی ماده را حک می کند.

برش لیزری یک فرآیند جداسازی حرارتی است که در طول آن، پرتو لیزر از روی هندسه از پیش تعیین شده عبور داده شده و برش توسط پرتو لیزر انجام می شود و به این صورت است که بخش اضافی ماده‌ی مورد نظر سوخته، آب و یا بخار می‌شود و یک فن با فشار زیاد گاز تولید شده را به اطراف پراکنده می کند تا در نهایت یک محصول با کیفیت خیلی عالی تولید شود.



:: برچسب‌ها: برش لیزر, خدمات برش لیزر, برش لیزر چرم, برش لیزر چوب, قیمت برش لیزر ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

چاپ دیجیتال چیست

از دیرباز تاکنون، سیستم‌های چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ‌ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ‌ محسوب می‌شوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم. 

در دهه‌های گذشته برای چاپ تصاویر در تیراژ بالا از افست یا لیتوگرافی استفاده می‌شد؛ که از کیفیت و امکانات محدودی برخوردار بود؛ اما در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی، در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت چاپ، تغییرات اساسی ایجاد کرده است. 

چاپ دیجیتال، تازه‌ترین روش برای تبدیل تصاویر دیجیتال و با کیفیت به محصولات چاپی است. معمولا از این سیستم، برای تیراژ‌های پایین استفاده می‌شود. در ادامه به مزایای چاپ دیجیتال، کاربرد‌های آن، فرآیند، ابعاد و انواع چاپ دیجیتال می‌پردازیم. 



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, قیمت چاپ, خانه طراحان سام, چاپخانه, چاپخانه دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازمان است. برای ‏نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ دیجیتال کارت‏ ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود .‏ 
ما میتوانیم با داشتن یک کارت ویزیت اطلاعات تماس خودمان را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه های اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خودمان) ارائه دهیم . حتی در عصر دیجیتال هم همچنان کارت ویزیت رایج و در کشورهایی مانند چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت تقریبا یک مراسم است . 
کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می باشد . 



:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, چاپ دیجیتال کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است.

پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد.

مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, چاپ دیجیتال کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 852
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

چرا چاپ کاغذ دیواری در خانه های شما بهتر از رنگ کاری است؟

وقتی می خواهیم یک فضا را طراحی کنیم فاکتورهای زیادی دخیل می شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ی شما همه در طراحی تاثیر می گذارند. برای داشتن یک طراحی دلپسند، همه ی عناصر گفته شده ترکیب می شوند و یک الگوی خوب طراحی را نشان می دهند.

شما با روش های زیادی می توانید به این هدف دست یابید؛ ولی نهایتا چاپ کاغذ دیواری با روش دیجیتال است که همه عناصر تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ را دارد.



:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری, چاپ کاغذ دیواری سفارشی, چاپ کاغذ دیواری پوستری, چاپ کاغذ دیواری تبلیغاتی, چاپ کاغذ دیواری خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

 

بروشور چیست ؟

بروشور‎(Brochure) ‎دفترچه یا برگه ایست (معمولا به صورت تا شده از چند جا بر روی خود) برای ‏ارائه توضیحات کاملی درباره یک محصول و نحوه استفاده از آن و بر این اساس به آن کالانما هم گفته می ‏شود . یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند.‏ 

چاپ دیجیتال مناسبترین گزینه برای چاپ بروشور در تیراژ پایین ودریافت آن در کوتاه ترین مدت و با بهترین کیفیت ‏است. معمول ترین شکل بروشور به صورت 2رو رنگی، 3 لت و با 2 خط تا است.‏ 
در چاپ دیجیتال بروشور، پس از چاپ فایل طراحی شده دردستگاه دیجیتال، فرآیند ایجاد خط تا و تا ‏کردن براساس تعداد تاهایی که باید ایجاد شود، بوسیله دستگاه های کریزینگ (ایجاد خط تا) انجام می شود‎.‎ 

چاپ بروشور و تاثیر آن بر کسب کار :

چاپ بروشور، نیز همانند دیگر عوامل تبلیغاتی جزو موثر ترین عواملی است که می تواند به سرعت کسب و کار شما را به جلو هدایت کند. اما داشتن یک بروشور کامل، جامع و تاثیر گذار، نیازمند طراحی دقیق و حرفه ای توسط افرادی است که در این زمینه به صورت حرفه ای کار می کنند. در واقع داشتن یک بروشور با طراحی حرفه ای و زیبا می تواند باعث فروش حرفه ای تر در کسب و کار شما شود. 

بهتر است برای افزایش بازدهی، بودجه ای را برای چاپ بروشور با بهترین کیفیت در نظر بگیرید. تعرفه هایی که برای چاپ بروشور در نظر گرفته شده است متفاوت است. به طور مثال چاپ افست معمولا بسیار ارزان قیمت تر از چاپ دیجیتال است. 

چاپ بروشور فوری

. در چاپ بروشور فوری نیز از دستگاه های دیجیتال استفاده می شود. دقت داشته باشید که از بروشورهایی استفاده کنید که در طول زمان دچار ترک نشود. در ادامه با جزئیات بروشورها بیشتر آشنا می شویم.

چاپ بروشور چیست و به چه دردی می خورد ؟

اگر به دنبال راه اندازی تجارتی بزرگ هستید و یا اگر می خواهید تجارت کوچک خود را توسعه ببخشید، چاپ بروشور را در راستای کارهای خود قرار دهید. چاپ بروشور یکی از انواع بازاریابی است که بودجه زیادی نیز نمی خواهد. حتی می توانید بروشورهای بسیار با کیفیتی را با استفاده از چاپ دیجیتال و بدون نیاز به سرمایه گذاری های بالا به چاپ برسانید. 

بروشورها در واقع اطلاعات مفید و به صورت خلاصه ای هستند که برای بینده جذاب است و در صورت داشتن طراحی زیبا و کیفیت بالا می تواند نظر مشتریان را جلب کند. 

هدف نهایی از چاپ بروشور در واقع ارتقای سازمان با بودجه کم می باشد. اگر بروشور به صورت حرفه ای طراحی و به چاپ برسد می تواند جزو یکی از ابزارهای مهم بازاریابی به حساب رود. استفاده از بروشور برای برندینگ نیز می تواند بسیار ارزان تر از دیگر روش ها باشد و در نتیجه با استفاده از آن صرف هزینه ای اندک، پیشرفت فوق العاده ای را در کسب و کار خود خواهید.

منبع: چاپ بروشور خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: بروشور, چاپ بروشور, چاپ بروشور فوری, چاپ بروشور ارزان, چاپ بروشور خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

نکاتی که بهتر است در رابطه با طراحی و چاپ بنر بدانیم

وقتی شرکت ها قصد تبلیغات دارند انتخاب های زیادی پیش روی آنها قرار دارد و همچنین با توجه به اهداف تبلیغاتی خود میتوانند از انواع مدیاهای تبلیغاتی استفاده کنند :

1- آیا میخواهند آگهی پخش کنند ؟ 
2- یا در شبکه های رادیو و تلویزیون زمان برای تبلیغات بخرند ؟ 
3- یا بنرهایی را برای نمایش در مکان های مختلف ارائه دهند ؟

ما در اینجا به صورت مختصربه تبلیغات بنری خواهیم پرداخت.

چاپ بنر و تبلیغات بنری همیشه یک گزینه محبوب در گذشته بوده وحتی امروزه هم محبوبیت خود را از دست نداده است به این علت که بنرها یکی از پرتنوع ترین و ارزان ترین مدل های تبلیغات در دسترس هستند.

یکی از بهترین مزایای چاپ بنر که باعث شده است چاپ بنر تبلیغاتی همواره محبوب باشد این است که میتوان ازآن چندین بار بدون هزینه اضافه استفاده کرد.

طیف وسیعی از متریال های مختلف در چاپ بنر مورد استفاده قرار میگیرد مانند : وینیل , بنر دوطرفه , بنر مش , بنر سولیت , بنر بلک اوت , بنر ماندگار, بنر عریض, بنر مات و غیر ماندگار و بنر شبرنگ

بنرها میتوانند به دو شکل افقی و عمودی چاپ شوند علاوه بر این کاربردهای بسیاری دارد.

برای اینکه بنرها بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند باید یک سری از اصول و قواعد را رعایت کرد یکی از مهم ترین آنها رعایت اصول سادگی میباشد.

یک بنر باید در اطلاع رسانی به مخاطب ما بینظیر باشد ، عنوان ها واضح و تصاویر نیز واضح با کیفیت بالا باشد.

همه نکاتی که در بنر به آن اشاره میشود بهتر است کوتاه و حاوی لوگوی تجاری و کلید واژه های اصلی مد نظر شما در تبلیغات باشد.

همچنین اطمینان حاصل پیدا کنید که فونت های مورد استفاده در طراحی بنر خوانا و رنگ ها واضح باشد.

گزینه های طراحی که در بالا گفته شد بهترین انتخاب برای شرکت های حرفه ای چاپ در حوزه تولید بنر میباشد.

تجربه ما میگوید یک چاپ با کیفیت میتواند جذابیت بنر را در اهداف تبلیغاتی شما دو چندان کند.

منبع : چاپ بنر خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ بنر, نکات چاپ بنر, قیمت چاپ بنر, چاپ بنر خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام حمیدی

بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.

انتخاب اسم شرکت، لوگو و برند

دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید.



:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام, چاپ دیجیتال کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()