نوشته شده توسط : الهام حمیدی

 

کارت ویزیت کارتی است از جنس‌ گلاسه، کتان یا PVC که سلایق، گرایشات، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان را نشان می‌دهد.

کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می‌باشد.

با داشتن یک کارت ویزیت می‌توان اطلاعات تماس خود را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه‌های اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خود) ارائه داد و ماندگاری کسب و کار خود را در ذهن مخاطبان بیشتر کرد; همچنین با شرکت‌های مختلف ارتباط برقرار نموده و محصولات و خدمات خود را به صورت غیر مستقیم تبلیغ کنیم.

چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی وکاغذ کارتی صورت می‌گیرد.

در خانه طراحان سام طرح هایی از چاپ کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ کارت ویزیت شیشه‌ای، چاپ کارت ویزیت شفاف، چاپ کارت ویزیت پلکسی، چاپ کارت ویزیت مربعی و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلکسی، چوب، پلاستیک، فلز، پارچه با چاپ و برش کارت ویزیت توسط دستگاه‌های برش لیزری صورت می‌گیرد.

اگر یک لایه محافظ به نام لمینت یا سلفون بر روی کارت ویزیت کشیده شود، کیفیت، زیبایی، جلا و ظرافت اثر چاپی بالا رفته و کارت ویزیت در برابر خط و خش، نور، گرما و رطوبت مقاوم می‌شود و بدین ترتیب عمر کارت ویزیت افزایش می‌یابد همچنین استفاده از لمینت موجب شق و رق شدن کارت ویزیت می‌گردد.

کارت ویزیت با لایه سلفونی در مقایسه با کارت ویزیت لمینتی نرم تر بوده و به راحتی تا می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, انواع کارت ویزیت, کارت ویزیت گلاسه, کارت ویزیت کتان, کارت ویزیت لمینت ,
:: بازدید از این مطلب : 613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد